מרכז תל אביב

התאמת התזונה ותוכנית האימון מותאמים במרכזי היעוץ עפ"י מבנה גופך ומתבססים גם על המבנה האישיותי שלך וכל זאת בשיטה חדישה ומדוייקת שפותחה ע"י ד"ר שון פורטל.
השיטה התלת ממדית כוללת:
1. שינוי תזונתי – החיוני לשלב ההרזייה
2. שינוי ברמת האימון הגופני – המאיץ את הירידה וחיוני לשלב השמירה
3. שינוי ברמה התודעתית והמנטלית – הקריטית לתחזוקה ארוכת טווח
התוכנית מתחילה בהתאמת תזונה המבוססת על מבנה הגוף והפרופורציות שבין חלקי הגוף השונים וכן על הרגלי האכילה והפעילות והוא מותאם למגבלות ולהעדפות הבסיסיות שלך.
התוכנית ממשיכה בסדרת המלצות וכלים להעצמת היכולות הפיזיות והמנטליות, לשיפור ושימור הרכב הגוף, הכושר והבריאות.

במרכזי היעוץ שלנו נמדוד את הרכב הגוף והפרופורציות של גופך ונתאים לך תוכנית לחיטוב, בריאות וכושר שתמיד רצית, בדרך המהנה והמדוייקת ביותר.

לשיחת אבחון חינם, לחצו להשארת פרטים ובואו לעשות את השינוי איתנו!



ד"ר שון פורטל

אני לא מאמין ב"דיאטה" – אנשים הם לא מכונות, לכולנו יש חוזקות ויש חולשות, ולא ניתן לחיות לפי תפריט נוקשה לאורך זמן. ראיתי אנשים שתזונה מסוימת עשתה להם נפלאות ולאחרים עשתה שמות. לא חשוב אם זה דל פחמימות או שומן, ים תיכוני או טבעוני, עתיר חלבון או נטול גלוטן – חייבים להתאים שיטה לאנשים ולא אנשים לשיטה! כי אין שיטה תזונתית אחת שטובה לכולם.

הבנתי שבכדי להצליח לשנות, אך גם לשמור על ההישג יש צורך בשינוי המודעות בשלושה מישורים: מודעות תזונתית, מודעות פיזית והמודעות המנטלית – המשקפת את המוכנות שלך להטמעה לאורך זמן.

על סמך התובנות הללו פיתחתי את שיטת Nutrition) NPA- תזונה, Physiology- פעילות , Awareness'- מודעות). שיטה שהתהוותה בזכות ליווי מקצועי של אלפי אנשים ששיפרו באופן משמעותי את בריאותם ואת יכולותיהם הגופניות.
השיטה מבוססת על ידע מדעי, ניסיון ותובנות אישיות שנרכשו דרך בנית תוכניות אימונים והרכבת תפריטי תזונה המותאמים למגוון מצבים- מהתמודדות עם עודף משקל ומגבלות בריאותיות ועד ספורטאים מקצוענים המתחרים בענפי ספורט שונים.


דיאטנים קליניים בשיטת ד"ר שון פורטל 

רעות צור

דיאטנית ספורט קלינית Bsc. מוסמכת בשיטת ד"ר שון פורטל. בעלת ניסיון עשיר בליווי תזונתי להרזיה, לחיטוב ולבריאות. מומחית בהכנה תזונתית לאירועים ספורטיביים. מאמנת כושר מוסמכת.

נופר בן יעקב

דיאטנית ספורט קלינית Bcs. מוסמכת בשיטת ד"ר שון פורטל. בעלת ניסיון עשיר בליווי תזונתי להרזיה ולספורט. מאמנת כושר מוסמכת ומעבירה סדנאות בישול בריא.